
Visuel identitet for
Horisont kulturdage
Holdet bag Horisont ønskede sig en signaturplakat samt et logo.
Designet skulle udtrykke den “rejse” gennem tid, sted samt kultur, som dagene bygger på.
Det var vigtigt at identiteten kunne rulles ud til også at kunne indeholde billeder, men stadig holde sit stramme og genkendelige udtryk.
Det var oplagt for mig at bruge de to O’er som sol op- og nedgang skåret gennem af horisonten.
Som et værktøj i designprocessen lavede jeg følgende oversigt:
HORISONT er:
Guidede vandringer
Langbordsmiddage
Kultur i flere former
HORISONT vil:
Skabe håb og fællesskab
Samle og forbinde gennem kulturen fra fortiden, nutiden og fremtiden i Svendborg
Forene forskelligheder i et større fællesskab
HORISONT har 4 ben:
Dannelse
Fællesskab
Kreativitet
Lokal Forankring
Hvert “ben” fik hver sin farve
Solen kan “foldes ud” så den illustrerer vej/vandring


Poster

Poster

Poster

Story

Story